luni, 21 iulie 2008

Flow pentru fata mea...

Dac-as sti bine cum sa-ncep, as sti prea bine sa termin
mi-e scarba insa sa rezum clipe-n pelicula de film
retin doar adevarul evident si perceput nu-s prins de
aberatii colocviale, in gura lumii sunt doar pizde
Nu-mi defulez depresia comercial, nu-s aluziv, ce daca
nu orice geamat expulzat scrotal, in prime-time o sa placa
cred peste toate-n sentiment, chiar daca-i vag si intrinsec
mi-am propus doar sa rationez, nu mi-am propus sa te disec.
Nu o sa plec, ca n-am de ce sa fug, nici unde sa raman
o sa-mi petrec minute-ntregi punand pe ritmuri un singur gand
nu vreau sa plang, as vrea strang la piept, nu vad nici trup, nici nume
iti spun: lumina e in tine, nu lasa timpul s-o consume.
Secunda vine, o astepti incrancenat, apoi secunda trece
s-aduna cinic, desensibilizant, te lasa-n fine rece
ma doare insa gandul ezitant, ca vrand sa uit de toate
te voi uita incet, un gand sfios, taind taceri in noapte.
Se poate ca-n fuga oarba prin oameni si ziduri sa fi facut rau
ma resemnez, ma mantuiesc cu un gand bun in numele tau
se poate sa fi fost lacrimi, taceri livide-n lipsa de scuze
ia ca raspuns un juramant tacut si asternut pe buze.

Inchide usa, inchide-ti ochii, cu gura buzele-ti inchid
stinge lumina, desfa umbrele, cu umbra te desfid
despica genele, priveste-mi mainele cand te dezmierd
opreste clipa cat te am, caci am o viata sa te pierd.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-i zahar lu' tata Korbea: