joi, 24 iulie 2008

Uamenii scrie, eu dau replica... (no comment, except mine)

aLexa: Am plâns…
Da, am plâns mult…
Poate mult prea mult!
Şi am plâns pentru lumea
asta meschina şi proastă
ce se duce-n pierzanie
cu o viteză colosală- neimaginabilă…
Am plâns mereu pentru a mă descarca
şi am fugit de voi, ucigaşi de frumos, speranţă şi credinţă…
M-aţi secătuit de lacrimi, nu mai am cu ce plânge!
Probabil o să o facă ale mele cuvinte
înmormântate pe foi vechi.
Ele vor purta cu greu toată ura
şi durerea lacrimilor mele calde şi sărate…
Nu mai am lacrimi şi ştiu că sunt goală înăuntru…
M-aţi secătuit!
Felicitări, aţi reuşit!

MINTE DE FOMEE, DOM'LE. TOT CE AM PUTUT SA ZIC A FOST UN MIC CATREN...

am plans atat de mult... caci eram trista
mi-am pus pe pleoape dop... n-a mers... in pizda...
dar ma durea... solutie exista?
desigur... cumpara-ti batista!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-i zahar lu' tata Korbea: