luni, 14 februarie 2011

To the loving memory of ...


Motto: (moar liek mătto)
ce- ţi doresc eu ţie
spermomalahie
sămânţosloboz
snagă şi piftie
la măta-n gaoz

măta-i poartă pulii dragoste febrilă
cum poartă la morcovi domnu Bocănilă
dă aceea-i scriu, lipsit dă capricii o
odă, si-i dau muie ex-officio
(dar in-orificio)
râuri alburii potopesc şuvoae
la măta pă ţâţe, izvorând dân cuae
precum enisei taie-n lat taigaua
astfel pula mea străpunge căţaua
(dă măta)
şi precum vergeaua năimeşte vergura
dăulam pă măta cu paru’ si pula
care, încântată, ne-a plătit simbria
în muie şi dropsuri dă la bucuria
aburcând pă climax, noi precum satrapii
ctitorim un cremşniţ la măta-ntre labii
futem structural, ca clodleviştros
podidiţi dă lacrimi, pula când ne-am scos
ofuscaţi dă faptu’ groaznic că ne-am stors
coaiele, juneţea-n măta şi la stos
(flo ce pula mea, vorbeşte frumos)
morojii, zac icre pă fruntea-i bonlavă
ca un stucco putred pă o arhitravă
nij tetracicline, nij furosemide
ci pulicilină, maica ta înghite
stă zâmbind pasivă la un bukkakeu
ca tătuca lenin în mausoleu
pentru grand finale, între fese se
fute ca huţulii în urss
dup-o noapte-ntreagă-n care-i aduc odă
măta spală zoaie, în lighean, cu sodă
şi priveste apa generând clăbuci
ou sont le bites d'antan, când mă spărgeaţi la buci?

2 comentarii:

Da-i zahar lu' tata Korbea: