joi, 17 martie 2011

Cutremur de 9 grade? Apocalipsa nucleara? Copilarii...

MOTIVUL PENTRU CARE TATA KORBEA O SA VA UCIDA PE (APROAPE) TOTI SI DACA AVETI PIZDA O SA VA VIOLEZE CU PRECIZIE CHIRURGICALA DE FAPT DACA SUNTETI MAI STRAMBE CA LEMNELE STRAMBATE DE STRAMBA-LEMNE O SA EZITE SA VA VIOLEZE DAR TOT O SA VA FACA CEVA NASOL LA ORGANISM DE FAPT ASTA E DISCRIMINARE CRED CA O SA VA UCID SI GATA ASA E CEL MAI CORECT POLITIC NU AS VREA SA RANESC SENTIMENTELE NIMANUI SUNT UN TIP SENSIBIL UN SEF DE GHILDA CE PLEACA URECHEA LA LACRIMA CALFEI OBIDITE CACAT MIAM PIERDUT SIRUL GANDURILOR AH DA MURIIIIIIITI MAMAFUTORILOR!!!

ASTA:
(OH NU MA POT UITA KRIPTOMATA!!!!UNMILIONOSUTAUNSPREZECEMIIOSUTAUNSPREZECE!1)

Acesta este cancerul care imi roade bojocii ca pa niste jnexuri Crax. Pentru numele lui Anon, pentru lungimea pisicii, pentru proprietatile organoleptice ale curburgerilor vostri, acest cacat trebuie sa inceteze. Va suplic, inplor sa aveti mizericordie de cordul meu preaincercat, stand in genunchi in fata voastra precum a stat odinioara in fata-mi wow asta ar fi momentul perfect pentru o trimitere la masa lu Vlad moar liek IN masa lu Vlad dar nu

Amintiti-va cand va cacati panglici pa hartie creponata, amintiti-va teroarea cacatului in enjambament pe care nu-l puteti strangula cu curul, cacatul prost taiat care ramane ca un emigrant nedorit dupa expirarea vizei, cacatul pe care cand il simti, stii ca va trebui un shogun editie in quarto de hartie igienica numai ca sa iti stergi superficial curu.
De aceea, acest cacat trebuie sa inceteze. ACUM!

Nu mai folositi emoticonul asta cand vorbiti cu mine. Sau, mai simplu, nu mai vorbiti cu mine. O sa ma duc in pustie si pustia o sa zica AH CE BINE AI VENIT IN MINE TATA KORBEO si o sa mananc lacuste si o sa imi beau pishatul ca pe un chardonnay si bear grylls va fi jeleu pa mine, numa' ca sa scap de el. Mi-am tras Trillian, clientul IM pe care orice om heterosexual e dator sa il foloseasca. Zadar. Imi contemplu mizeria, relfectandu-ma in cioburi da oglinda patate cu sange, si ma chircesc ca un copil asteptand ingrozit ca palma tatalui alcoolic sa cada peste trupul sau plapand atunci cand, supt de vacuumul monitorului meu crt, care-mi arunca halou argintiu pa plete stiu ca m-ai fute sunt Armand Assante, tarfa urmaresc randurile plain text si presimt ca o sa folositi 8-| adica emoticonul ala. 


stiu tarfe muiste nu o sa ma compatimiti de fapt cacatu de l-am scris mai rau o sa va intarate exact ca dobermanii de care ma desparte doar un gard pe care ma pish o sa ziceti care emoticon flo, cumva emoticonul asta? 
si veti dantui ca Isaia si veti hototi in timp ce fata mea va face implozie din cauza grimasei si se va schimonosi ca o smochina schimnica incat voi semana cu no mama lu' vlad joke yet?


Il urasc pentru ca arata ca o fatza da tarfa abjecta, genul ala da femee superficiala obosita da o relatie da uzura si cu vaginul vested dan nastere nu vlad degeaba iti bate inima mai tare
Tarfele sexiste si lovite de feminism premenopauza te vor freca la icre gen: ca barbatii niciodata nu asculta si ca ei sunt responsabili cu lipsa da comunicare intr-o relatie, ca nu stam rabdatori sa ne impartaseasca tristetile lor AH SUNT ASA GRASA SI DEZGUSTATOARE DAR BABY AI 60 DE KILE UNDE ESTI GRASA LA POMETI DAR BABY TOATA LUMEA E GRASA LA POMETI TREBUIE SA AI PIELE PE FATA NU INTELEGI NIMIC ASA AI FOST MEREU NEPASATOR DE CE AI PULA SCULATA NESIMTITULE PENTRU CA VOIAM SA FACEM DRAGOSTE CUM DRAGOSTE CU O GRASANA INFECTA CA MINE DA BABY AHA DECI MA FACI GRASA EJAVAR AH CUI VOI MAI VORBI DESPRE SFASIETOAREA MEA DILEMA OARE SA IAU TAIORUL BEJ SAU PE CEL OCRU bla-bla-bla
yo pizda sexista am auzit ca esti o pizda sexista asa ca ti-am pus o pizda pe fata ta de pizda ca sa te fut la cap cand ma futi la cap
yo pizda proasta am auzit ca esti o pizda proasta asa ca ti-am pus o pizda pe fata ta de pizda proasta ca sa porti tampoane cand ai logoree da tarfa ce zici de asta pot sa te reduc la tacere cu un OB
yo pizda acum esti a opta minune a lumii pot sa te fut si sa-mi faci blowjob simultan iar atunci cand vreau sa taci in pula mea, pai chiar taci in pula mea
yo pizda sexista nu imi mai zambi pe verticala ca ma excit apropo imi plac ramele ochelarilor tai.
Adevarul suprem ca o fatalitate in Mortal Kombat nu vlad stiu ca Mortal suna ca MATA dar nu a venit inca timpul e ca presupusa noastra incapacitate de a empatiza cu durerile voastre e mult inferioara incapacitatii voastre de a empatiza cu bucuriile noastre sau, in genere lucrurile care ne entuziasmeaza. Daca nu v-ati uitat in oglinda la abominabila configuratie a muschilor faciali, aratati fix asa.
=






HAI BABY SA MERGEM LA CONCERTUL HATE FOREST CEA MAI TARE TRUPA DIN UNIVERS
esti grobian nu vezi ca e antepostprepenultimul episod din narcisa salbatica?


BABY EU DEJA M-AM IMBRACAT ITI PLACE CUM ARAT AM TRICOU NOU
esti imbecil ce te astepti acum sa-mi trantesc si eu un tricou negru si sa mergem fara sa citesc in prealabil opt bloguri despre trenduri ia te uita aici scrie ca rozul e noul negru ah da voi purta roz


BABY HAI SA FACEM DRAGOSTEDULCE SA NE VAGINIM PUTIN CA DOI HUHUSTIUCI
neandertalian nebotezat nu vezi ca ma doare capul de la concertul tau penibil


BABY UH AH OH OH BAAAAAABY (THOUGHT YOU'LL ALWAYS BE MINE)
te rog nu mai grohai ca un spasmodic cand facem dragoste nu pot sa ascult muzica si tu stii cat de rar il difuzeaza pe Justin Bieber la radio te rog termina-te mai repede ca asa nu mi se mai usuca oja in veci


BABY UITE PRIMUL MEU COVER DUPA FORESTS IN FIRE AND GOLD!!!!!!numeral!!!1
shht! Justin Bieber la TV!


BABY NU-I ASA CA SUNT UN STAROSTE CA TE TELEPORTEZ LA ORGASM DE FIECARE DATA?
Korbea era mai bun ca tine


Such a fuckin buzzkill. D-asta ma enerveaza emoticonul asta tampit. Chiar si mie, Korbea, cel a carui pula scarpina ingerii sub aripi, imi trezeste amintiri neplacute. Exista un singur mod de a opri femeea sa faca fatza asta. 
Bunicul meu cel mai tare om care a trait vreodata si care i-a crutat in nenumarate randuri viata lui Chuck Norris, bunicul meu care isi taia degete la gater si arunca bucatile de carne sangerata la ratze ba chiar isi rupea din carnea ramasa si isi vara mana in spirt pur, bunicul meu care se masturba in haznaua pe peretii careia lipise decupaje din revista moda '57 stia remediul pentru orice, chiar si pentru asta.
Vedeti voi, bunicul avea un televizor diamant (nu ca voi televizor carbon si alte forme alotropice) si, de fiecare data cand se defecta, ii futea doi pumni in crestet. Asta remedia orice. Sa presupunem ca releul televiziunii se prabusea din cauza unei furtuni. Bam! Bam! doi pumni in crestet, si releul aflat la 200 km distanta se ridica falos, ca in backtrackurile din Return to innocence, mai ales cand juca Dobrin. Invata Darie, si tine minte invatatura!


Iarta-ma dulceat-o miere-o peltea-o dar ochii tai se dadeau incontrolabil peste cap asa ca i-am tintuit cu un pumn.
Asta va fi soarta voastra, a celor care ati adus aceasta abominatie in viata mea cu mainile voastre uriase de trolli cu magneti care ma vreti bancrupt.
Si, ah da Vlad: MATA!


On the lighter side of life, ASTAZI E ZIUA MEA ZI FRUMOASA CA MINE. Asa ca toate domnitele care citesc acest blog sunt rugate reverentios sa faca un dildo dupa chipul si asemanarea mea cu care sa se penetreze neostoit recitandu-mi sonetele in timp ce pe fundal canta Dana Nalbaru. Tata Korbea asteapta felicitarile si plocoanele voastre, altfel va scoate din testament si va trimite in


Also, cum dupa fiecare miracol urmeaza o cataclisma, maine e ziua lui Vladimir, cuz he's a fagget, right? HAPPY FUCKIN BIRTHDAY. Not that i care, bitch.
Fara final rautacios azi, i feel warm and cuddly.

visually impaired bitchez can't read they've been rickrolled by the very title

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-i zahar lu' tata Korbea: