miercuri, 14 noiembrie 2007

fuck mess, fuck in the mess

Raluca B: Raluca B: pai m-ai ametit cu atatea mesaje subversive
absynthvobiscum: acesta iasta si scopul
ray`wn: ahamz
ray`wn: inteles
Raluca B: aia cu wanted te-a inspirat?
ray`wn: sort of
ray`wn: in sfarsit, daca iti place, da-l mai departe
ray`wn: vreau sa fac audienta
ray`wn: in blogosfera
Raluca B: pai si pentru ca-ti fac publicitate eu ce primesc?
Raluca B:
ray`wn: dreptul de a posta commenturi pe blog
ray`wn: si un pupic cu un usor gust de bere
Raluca B: aha.. am inteles, esti foarte darnic
ray`wn: multumesc
ray`wn: fa-mi publicitate, te rog
ray`wn: merit
ray`wn: sunt un bun!
Raluca B: pai ce sa fac.. sa umblu cu adresa de la blog pe tricou?
ray`wn: daca ai sanii mari, da!
Raluca B: atunci cade asta..
Raluca B:
ray`wn: cine are, sa-i traiasca
ray`wn: cine nu, sa ii mareasca
ray`wn: sau sa stea sa-i creasca
Raluca B: ei na
Raluca B: nu am nevoie de laptarie..deci..
ray`wn: stiur
ay`wn: important e sa fii iubita asa cum est
iRaluca B: da de unde stii ca sunt
?ray`wn: am eu o intuitieray`wn: prea esti fericita
ray`wn: vad cu topai ca un fluturash pe aleile poleite cu soare de la piata rosetti in jos
ray`wn: tu, zarazaaa
Raluca B: acum imi reciti? sau ce.. chiar m-ai vazut la rosetti?
ray`wn: sunt aprioric
Raluca B: ohhh
Raluca B: iar filosofii?
Raluca B: iar kant?
Raluca B: mor de nervi
ray'wn: nu draga florin salam

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-i zahar lu' tata Korbea: