miercuri, 21 noiembrie 2007

Ti AMO mi AMD

Te-am cunoscut, si cred ca erai tu, asa de beat eram
incat sinapsele-mi dadeau erori de buffer underrun
n-am RAM in cap sa-mi amintesc acum cati draci mi-ai tot facut
si tot ce-am vrut a fost sa conectez un input la output
am vrut doar sa te scot din safe mode intr-o seara de mai
si-acum imi lipsesti mai mult decat un tuner de pe slotul PCI
aveai o bluza transparenta, prea transparenta, ma gandesc
si-am upgradat vizual din AGP la PCI Express
ne-am inteles ca un Athlon XP p-o placa socket A
si-am constatat ca am un FSB si-l pot overclock-a
asa ca am cedat ca Windows ME la atatea insistente
si-am continuat la Double Data Rate unbuffered, cu tact dublat, fara latente.
Eram zdrente si ud leoarca, dar n-aveam cooler pe trening
dintre toate coardele, tu rezistai la hyper-threading
m-ai omorat incet cu spam prestat lejer la baza burtii
si m-am retras pe magistrala ISA, ca familistu', in fundu' curtii.
Acum mi-e dor de clipele alea, si procesez tot mai incet
de fapt sunt idle, si mai e un pas pan-la blue screen of death
regret profund ca slotul IDE tot ce-a fost intre noi
si-apoi tip cu un sampling rate cam cat emite Audigy 2.
Copii tipa-n jur surround, ii numar -exact 5+1
si muncesc ca un sclav in Office, tinanad minimizat tycoon-ul
si Doom-ul l-am dezinstalat de mult, si de comun acord
de cand din mother jack pe USB te-ai facut mother...board
sunt bored, adica plictisit de viata, si stiu cum o sa scap
o sa ma tai pe vene azi, cu lama-n flacari din Winamp
as vrea sa scap, sa te arunc in trash, sa ma bucur de cash
s-o las dracu' de subrutina de backslash, forward slash, si dash
n-o sa dau gres, ca am un plan sa scap de-aceste zile acre
o sa va iau la Counterstrike tot neamul vostru prost, de soacre
si daca toate aceste fapte nu s-or solda tocmai frumos
voi lua apucaturi ciudate, si o sa-ncep sa umblu-n DOS
as vrea sa-ncep o noua viata, si sa reset all to default
ma scol in orice dimineata langa o invalid page fault
in tot ce fac, sunt rutinat si am nevoie de refresh
ma misc la framerate-uri scazute, 100 malluri, forward, dash
ai fost singurul fatal error comis vreodata-n viata mea
si-acum sunt full-load de probleme si cred ca ma voi restarta
esti mai urata ca un bug si ca un Winamp fara skin
si fumusetea interioara tine de recycle bin
as vrea sa vin baut in orice zi, si sa plec la femei
sa ma intorc cand o sa intorci ceasu' ala mic, plasat in system tray
sa privesc tipe ca-ntr-un slide show, infipte ca o mufa SCART
sa m-arhivez in bar ca-n RAR, si dansatoare pe bara de star
tin schimb raman legat de tine, pe un antic PS/2
si dau din scroll, si dau din cap, si duc galeata la gunoi
si intre noi ramane un tranfer de stress de tip continuous
si m-am ales, si nu stiu de-i al meu, cu inc-un Damn Small Linux
si-asa va fi mereu, eu idle, si cu pofta ta, un chin
si-o sa ma-mpachetez cruci si scanduri, in vesnicul Recycle Bin
AMIN.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-i zahar lu' tata Korbea: